Toimumise aeg: 8. mai 2019
Koht: Raudalu
Korraldaja: CC Rota Mobilis
Raja pikkus: 7.78 km
Stardipaik: Karuse tänaval Tallinnas, Dog Beach
Start: 17:00 – 20:00 (Ajavõtt finišis ja rajatähistus garanteeritud kuni 21:00)

Parkimine:
Võistluse toimumise ajaks on parkimine lubatud Karuse tänaval teega külgneval alal ning ka koerte ranna parklas. Karuse tänava äärde parkides palun arvestada, et vabaks peab jääma vähemalt kahe sõiduki laiune teeriba ning Viljandi maantee poolses otsas peab olema tagatud nähtavus väljasõiduks! Koerte varjupaiga (mitte segamini ajada koerte rannaga) parklasse mitte parkida!

Esmaklassiline parkla asub Raudalu Konsumi juures, kust on stardilinnakusse 600 m (500 m linna poole ja pööre vasakule) – korraldaja seal parkimist ei ohja!

NB! Stardipaik on seekord koerte ranna vahetus läheduses (eelmisest stardikohast 200m Viljandi mnt pool)

PÕHIRADA
Rajakaart Garmin Connect’is

 

Peamine märksõna – vaheldusrikkus. Leiate end painutamas kitsastel keerutavatel metsasinglitel, sukeldumas nii sirgetesse kui s-kujulistesse kraavidesse, pumpamas BMX stiilis roller-coasteritel, avastamas punase mullaga Austraalia pinnast kui testimas kummirõhku ühel lühikesel juurikaprofessori lõigul. Mitmel erineval lõigul on väiksemaid auke-kraave, mille edukaks läbimiseks on vaja nii õiget kiirust kui sobivat käiku. Rajameistri soovitus on rada ühe korra läbi sõita enne võistlusringile minemist.

TEHNILISUS
Raja läbimiseks ei ole vaja kõrgemal tasemel piloodipabereid, hakkama saad ka väiksema MTB kogemustepagasiga. 

Rajalt leiab ka kaks väiksemat rock-gardenit, millest esimesest on tähistatud ka möödasõit. Raja 6,5 kilomeetrilt algab kohaliku kogukonna ehitatud atraktsioonide sektsioon. Soojenduseks on kaks laudteed, mis on vägagi truvalisel kõrgusel. Mõlemast on küll ka möödasõit (esimesest laudteest paremalt ja teisest vasakult), kuid rajameistri soovitus oleks kõigil vähemalt soojendusringil proovida neid sõita.

Expert track. Peale teist laudteed (roheline trass) keerab põhirada maha metsa alla, kuid tähistamata laudtee jätkub. Seda on võistluse käigus võimalus kasutada neil, kes soovivad oma rattavalitsemist ning külma närvi tõsiselt proovile panna. Kohustuslik on eelnev läbimine ja riskide hindamine. Expert tracki läbimine ratta seljast maha tulemise teel on rangelt keelatud!

TÕUSUD
Tõusumeetrite pärast sellel rajal pead murdma ei pea. Arvestatavaid tõuse ei ole ning tõusumeetrid kogunevad üksikutest põksudest ja küngastest. Põhiringil on tõusumeetreid ca 35 m. Ühel uuel lõigul raja kolmandal kilomeetril on paar kaevikut, kust tuleb ennast sobiva hooga alla-üles kiigutada. 

KIIRUS
Valdav osa rajast on kõval pinnasel ning kiiruse piirajaks on eelkõige kurvid. Lisaks on mitu lühikest nö panemise sirget, kus on lihtne möödasõite teha ja max kiirust naabrimehega võrrelda.

HIRMU FAKTOR
Lisandunud on kaks rock-gardenit ning kaks laudteed, milledest kolmest on olemas turvaline möödasõit. 

LASTERADA
Rajakaart Garmin Connect’is

Lasterada on sel aastal täiesti uus ning pakub rohkem metsasõidu rõõmu, kui varasematel kordadel.
Pikkus 1570 m. Tegemist on vahelduva rajaga, mis koosneb peamiselt kitsastest singlitest (30%) ja kaherealistest metsateedest (50%) ja mõnest liivasemast kohast. Manitsege lapsi olema viisakad möödumismanöövrite sooritamisel (karjumine “TEEEED!! RADAA!!” ei ole viisakas).

Lasterada ei kattu põhirajaga muus osas, kui stardikoht.

RINGIDE ARV (esialgne, võib muutuda):
Kontrolli info üle stardialas!

M / M30 / M40 / M50 / M60:     2 ringi
N / N30 / N40:                          1 ring
M16:                                         2 ringi
M14 / N14 / N16:                      1 ring
M12 / N12:                                3 lasteringi
L10:                                          2 lasteringi

  • Tehnilisus
  • Kiirus
  • Tõusud
  • Hirmufaktor
  • Lasterada

Raudalu etapi start/finiš