Toimumise aeg: 17. aprill 2019

Koht: Harku mets

Korraldaja: velo clubbers

Raja pikkus: täpsustamisel, ca 6,5 km. Laias plaanis Juba tuttav rada mõne kevadise lihtsustusega. Seekord proovime päripäeva.

Stardipaik: Tähetorni tänava ääres paiknev suur parkla, endisest raudteeülesõidust ca 700 m Harku poole, vasakut kätt.

Start: 17:00 – 20:00 (Ajavõtt finišis ja rajatähistus garanteeritud kuni 21:00)

KOHALEJÕUDMINE:
Kohalejõudmiseks on kaks võimalust – kas otse mööda kitsast vanal raudteetammil kulgevat ja liiklusele avatud Tähetorni tänavat või siis pigem läbi Harku metsa mööda kõvemaid teid.  Korraldaja soovitus on tulla mööda Tähetorni tänavat, liiklus ei ole sellel kuigi tihe.

NB! Metsa vahel ühtib kohale jõudmise tee paaril korral võistlusrajaga,  PALUN OLLA SEAL TÄHELEPANELIK! 

PARKIMINE:
Autoga tulijatel on võimalus jätta auto parklasse, kus paikneb ka stardiala. Parkla täitumise korral palume kasutada endise raudteeülesõidu juures asuvat terviseradade parklat.

TEHNILISUS
Juurikad, kitsad ootamatute pööretega singlid, juurikad, paar kraaviläbimist, juurikad, mõnedki pöörded, mida ei tohi maha magada, juurikad. Tõusunukk või laskumine lõppeb pigem pöördega kui et võimalusega otse sõita. Mõni laskumine nõuab kindlasti tähelepanu.  Teataval määral oleme ilmataadi armul, aga sõidule eelnevatel päevadel tõotab päikselist sademeteta ilma. Samas on paljudes kohtades maapind veel külmunud ning päike ning soojus teevad raja hoopistükkis pehmemaks ja märjemaks. Märg juurikas on midagi muud kui kuiv juurikas. Ja nüüd head uudised – rajal kive pole. Kui kummis on piisav rõhk, ei ole võimalik teda lõhkuda. Droppe ja rockgardeneid pole.

TÕUSUD
Harku metsas saaks ju ilma tõusudetagi hakkama, aga see poleks see. Ja kust on üles punnitatud, tuleb ka alla sõita. Aga paraku võib juhtuda, et seejärel keerab rada JÄLLE mäkke tagasi. Reaalselt on Harku metsa mastaapi arvestades 3,5 tõusu. Garmin mõõtis ringi peale kogutõusuks ca 68 meetrit.

KIIRUS
Kiirus on alati suhteline mõiste. Aga see ei ole kiire rada. Pigem on see rada tähelepanelikule ja keskendunud sõitjale, kel hea rajamälu ja raja lugemise oskus. Samas on üksikuid leebemaid lõike, kus on võimalus kas gaas põhja keerata või koguda end ja taastada pulssi enne järgmist kiusliku rajameistri lemmikut.

HIRMU FAKTOR
Sildu-purdeid pole. Hea uudis, mis? Droppe ja rockgardeneid ka mitte. Jäävad paar kraaviläbimist ja keskmisest juurikasemat laskumist. Rajal on ka mõnedki mahalangenud männid.

PÕHIRADA:
Tegu pole Estonian Cup rajaga. Peale viimast tuhatee ületust algab  võsas kulgev singel mis algab tervelt 1 km pikk singel ja vabalt möödumise võimalusi napib. Olge siis inimesed ja saage nii seal kui mujal kitsamates kohtades möödumistes kokkuleppele. “Hopp-hopp” või “radaaaa!!!” on kommunikatsiooni eilne päev. Kõik on inimesed, kes rajal. Olgem kreatiivsed ja kommunikatiivsed. Selsamal rajaosal on ka vee-, lume- ja jääoludest tingitud mõningad  mugandused.

Arvestagem ka sellega, et mõnedel lõikudel kulgevad põhirada ja lasterada samal joonel. Olgem siis palun tähelepanelikud ja hoolivad ka väiksemate suhtes.

rada2016_1

 

LASTE RADA:
Pikkus ca 2,4 km. Kaardil paremal olev  pikergune paun pimedas juurikases kuusemetsas jääb ära.


lastekas2016

 

RINGIDE ARV:
Lisaks kirjas ka infotahvlil stardialas.

M / M30 / M40 / M50 / M60: 2 ringi
N / N30 / N40: 2 ringi
M16 / N16: 2 ringi
M14 / N14: 1 ring
M12 / N12: 2 laste ringi 
L10: 1 laste ring

Loodame taas IlmaTaadi heatahtlikkusele.
Kõvema vihma korral tasub enne numbriga üle stardijoone tuiskamist sõidetavate ringide arv registreerimistelgist üle kontrollida.

  • Tehnilisus
  • Kiirus
  • Tõusud
  • Hirmufaktor
  • Lasterada

Juhised stardipaika jõudmiseks: