Toimumise aeg: 13. september 2017

Koht: Kakumäe neeme tipp

Korraldaja:  velo clubbers

Raja pikkus: 3,8km (lasterada ca 1,6km)

Stardipaik: Kiviranna tee lõpus paiknev lagendik

Start: 17:00 – 20:00

  • Tehnilisus
  • Kiirus
  • Tõusud
  • Hirmufaktor
  • Lasterada

Raja kaart

Parkimine ja liikumine

Start

KOHALETULEK JA PARKIMINE:

Nagu ka eelnevatel aastatel on korraldaja poolne soovitus tulla kohale rattaga! Läheneda palume Kiviranna tee kaudu (mitte eelneva Soolahe tee kaudu!), kuid olge tähelepanelikud raja ristumise kohal!

Autod palume jätta nt Kakumäe ranna parklatesse (vaata lisatud kaarti!) kus on ruumi enam kui küllaga ja starti paras maa soojenduseks.

Tungivalt palume mitte parkida autosid stardi-finishi läheduses olevate tänavate äärde, sh Kakumäe tee äärde – MUPO pileti või teisaldamise tõenäosus ületab 50% (kogukond on hell)! Arvestage ka sellega, et Kakumäe teel käib etapi piirkonnas kergliiklustee ehitus ja teeäärde parkimine ei ole võimalik nii ehk naa!

RAJA LÜHIKIRJELDUS:

2017 Kakumäe etapi rada on valdavas osas tuttav eelmistest aastatest. Samas kipub igal aastal pimedatel talveõhtutel rajamestritel vaim pääle – tulemuseks mõni uus pööre, törts sammalt või ka midagi ärevat. Nii ka sel aastal – tule vaata ise järgi, ca 300m värsket samblasinglit ootab pressimist!

Muus osas rada nagu ikka – juurikad, kaldapealsed, purded, kõik Kakumäe kivid ja mõned kiired metsateed. Kokkuvõttes on ring seekord nõks aeglasem kui aeglasem varem! Sõidame päripäeva!

Lastele üritame teha nii hea variandi kui võimalik, päris oma ringi ilmselt ei tule, kuid kindlasti jätame vast välja kogu neeme tipu poolse osa (ring seega ca 1,6 km). Juurikatrenni saab kätte ikka.

PÖÖRA TÄHELEPANU!

  1. Laskumistel ja tehnilistel lõikudel palume mitte üleliia rapsida ja trügida – kukkudes on valus kõigil ja kivi on kõvem kui karbon või luu. Möödumisvõimalused tulevad, kannatust!
  2. Lapsed on ka osal rajal – seega olge viisakad, kannatlikud ja abivalmid!

RINGIDE ARV:

L10 – 1 lastering
M/N12 – 2 lasteringi
M/N14 – 1 ring
M/N16 – 2 ringi
M/N, jne – 2 ringi (pigem sprint kui maraton)
NB! Ringide arv võib täpsustuda – tsekka kohapeal üle!